loading...

مجله پوست، مو، زیبایی و لاغری

در مدت زمان کوتاهی می توانید بدون نیاز به وسیله و بدون دردسر در ۲۰ دقیقه و ۱ ماه به لاغری موضعی ران ها برسید. این تمرینات باید هر روز به طور مرتب انجام شود. تقریباً تمام حرکات روی زمین انجام می شود ،

لاغری موضعی ران

سولماز بازدید : 75 شنبه 19 بهمن 1398 : 21:48 نظرات (0)

در مدت زمان کوتاهی می توانید بدون نیاز به وسیله و بدون دردسر در ۲۰ دقیقه و ۱ ماه به لاغری موضعی ران ها برسید. این تمرینات باید هر روز به طور مرتب انجام شود. تقریباً تمام حرکات روی زمین انجام می شود ، بنابراین می توانید تمرینات خود را در صبح انجام دهید بدون اینکه از رختخواب بلند شوید.

لاغری موضعی ران

 

چگونه ران ها لاغر می شوند ، سعی می کنم حرکات لاغری ران ها را برای شما به روشی مصور توضیح دهم.

  1. ابتدا به پشت دراز بکشید و هر دو پا را از باسن صاف بلند کنید. یکی از زانوها را تا باسن خم کنید. پای خم خود را مستقیماً بالا بکشید و دیگری را از زانو تا باسن خم کنید. این حرکت را برای هر پا به طور متناوب ۲۰ بار تکرار کنید بدون اینکه سرعت آن را کم کنید. فراموش نکنید که هنگام انجام حرکات ، شکم خود را داخل بکشید. علاوه بر این ، عضلات ران را محکم نگه دارید ، حتما حرکات را احساس کنید.
  2. باز هم ، در حالی که به پشت خوابیده اید، پاها را دوباره مستقیماً از باسن بلند کنید. پاها را به صورت متقابل روی هم قرار دهید. با نگه داشتن زانوها در طرفین و همزمان با خم کردن زانوها ، باسن را به طوری که ران ها را به حرکت درآورد به سمت بالا و پایین می بریم. بسیار مهم است که آن را در یک سطح مشخص نگه دارید و یک موقعیت صاف را هنگام کشش داشته باشید.  در این موقعیت ، یک پا باید روی پای دیگر فشار وارد کند. این کار باید برای هر پا ۱۰ بار انجام شود. پاها باید بعد از  ۱۰ بار تکرار با یکدیگر تعویض شوند.
  3. در این حرکت بنام موقعیت باله، به پهلو بر روی زمین دراز می کشیم و از آرنج کمک می گیریم و تماس گردن خود را با زمین قطع می کنیم. پایی که روی زمین است را صاف دراز می کنیم. پای بالایی را به طور موازی با پای پایینی دراز کرده، با شکستن زانو ، پا باید تا زانو کشیده شود. دوباره از زانو و همچنین از باسن کمک  می گیریم و آن را تا ۹۰ درجه بالا می بریم. در ادامه حرکت ، برعکس ؛ دوباره زانو را خم کنید ، پا را روی زانوی پایینی قرار دهید و دوباره دو پا را به حالت موازی روی یکدیگر قرار دهید. این  حرکت را ۱۰ بار بدون استراحت پای متحرک و قرار دادن روی پای دیگر ادامه دهید. سپس با دراز کشیدن به طرف دیگر ، از آرنج دیگر کمک بگیرید.
  4. روی زمین به طرف جانب دراز بکشید. روی آرنج بدن بالایی خود را کمی از زمین بلند کنید. شانه و آرنج باید کشیده شود و با بازوی پایین زاویه ۹۰ درجه داشته باشد.  پای پایینی را صاف و کشیده ، نوک انگشتان را به سمت خود بکشید. پای پایینی را تا حداکثر ارتفاع بالا می بریم و بدون آنکه زمین بگذاریم ،پایین آورده و بالا می بریم. بعد از ۱۵ بار تکرار ، بر خلاف جهت دراز بکشید  و با پای دیگر همین حرکت را تکرار می کنیم. ممکن است چند روز اول ارتفاعی پایی که بلند می کنیم کم باشد. هرچه به حرکات عادت کنید ، پا را با ارتفاع بیشتری بالا می برید.
  5. به پشت روی زمین دراز بکشید. ابتدا پای چپ خود را از زانو خم کنید و مطمئن شوید که کف پا کاملاً روی زمین است. پای راست را به همان اندازه از زانو خم کنید، پاها را به پهلو خم  کنید. کف پا نیز با زانو باید به پهلو باشد. پای چپ ثابت است و پای راست از باسن به سمت زانوی دیگر آورده می شود. هنگام قرار گرفتن زانوها به موازات یکدیگر ، کف پای راست نیز مانند کف پای چپ باید با زمین موازی باشد. این حرکت باز و بسته ۱۰ تا ۱۵ بار تکرار می شود. سپس پای راست ثابت می شود ، همان حرکت را  با پای چپ ۱۵-۱۰ بار انجام دهید. بدن باید صاف و کمر را نباید از زمین بلند کرد. پاها و باسن باید حرکت کند. بدن نباید کج شود.
  6. باز هم ، روی زمین دراز کشیده ، هر دو پا بالا و انگشتان پا به صورت کشیده بالا می بریم. دو پا را بدون خم کردن زانوها، از باسن ، پاها را از پهلو به صورت کشیده باز کرده دوباره می بندیم. در ابتدا باز کردن پاها ممکن است از نظر انعطاف پذیری کم تر باشد. هرچه پاها قوی تر شوند ، می توانید پاها خود را از پهلو ، حتی تا ۱۸۰ درجه باز کنید. این حرکت باید ۱۰ یا ۱۵ بار بدون استراحت و بدون قرار دادن پاها روی زمین تکرار شود. بعد از اتمام این حرکت ، دوباره ، پاها را صاف، در حالی که پای دیگر به موازات زمین است یک پا را به سمت خود بکشید. دو پا را در کنار هم قرار دهید و پایی که موازی زمین است را به سمت خود بکشید و پای دیگر را به موازات زمین پایین بیاورید. این حرکت را به طور متناوب ۱۰ بار تکرار کنید. مهم نیست که حرکت را سریع انجام دهیم. مهم این است که پاها را با یک سرعت بالا و پایین ببرید. هنگام انجام این حرکت ، به خصوص لازم است که کمر شما در تماس کامل با زمین باشد تا از آسیب دیدگی جلوگیری شود.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 242
  • بازدید سال : 783
  • بازدید کلی : 3,592